بازی‌های کشورهای اسلامی| صعود تیم سابر مردان و اپه بانوان به دیدار پایانی

15:42 - 26 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۴۴۳۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیم ملی اسلحه سابر مردان و اپه بانوان با شکست مالی و سنگال به فینال بازی‌های کشورهای اسلامی راه یافتند.

خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های شمشیربازی مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه، امروز (چهارشنبه) ملی‌پوشان اسلحه اپه بانوان در دومین مسابقه بخش تیمی برابر سنگال قرار گرفتند و توانستند سنگالی‌ها را با نتیجه 45 بر 23 پشت سر بگذارند. تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی ایران عصر امروز در مسابقه فینال مقابل برنده مسابقه ترکیه و ازبکستان قرار می‌گیرد.

مهسا پوررحمتی، اعظم بختی و پریا ماهرخ اعضای تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی بانوان ایران هستند.

همچنین، ملی‌پوشان اسلحه سابر مردان در اولین مسابقه بخش تیمی برابر مالی قرار گرفتند و توانستند با اختلاف زیاد 45 بر 23 این تیم را شکست دهند. محمد فتوحی، محمد رهبری و نیما زاهدی بازیکنان تیم ملی اسلحه سابر در شمشیربازی مردان ایران هستند.

بازی فینال ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود و تیم ترکیه حریف ایران خواهد بود.

در ادامه رقابت‌های شمشیربازی مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه، تیم اسلحه اپه مردان ایران با ترکیب محمد رضایی، محمد رضایی طادی و محمدرضا وثوقی در اولین مسابقه بخش تیمی برابر عربستان قرار گرفتند و توانستند در رقابتی تنگاتنگ با نتیجه 38 بر 37 از سد این تیم بگذرند.

در ادامه رقابت‌های شمشیربازی بازی‌های کشورهای اسلامی در اسلحه اپه، صبح امروز (چهارشنبه) ملی‌پوشان مردان در دومین مسابقه بخش تیمی برابر قرقیزستان قرار گرفتند و با پیروزی ۴۵ بر ۴۱ فینالیست شدند.

تیم ملی اپه در فینال بازی‌های کشورهای اسلامی برای کسب مدال طلا به مصاف آذربایجان خواهد رفت.

محمد رضایی، محمد رضایی طادی و محمدرضا وثوقی اعضای تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی ایران هستند و امروز و تا این لحظه توانسته‌اند برابر عربستان سعودی و قرقیزستان برنده از میدان خارج شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *